نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

موزه مرکزی مشهد

_مرکزی_مشهد_1.jpg

موزه مرکزی مشهد یکی از مهم ترین موزه های جهان محسوب می شود چراکه اشیا این موزه از لحاظ کثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را می زند .موزه ابتدایی در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شیخ بهایی افتتاح شد و 32 سال بعد یعنی در سال 1356 به ساختمان فعلی انتقال یافت .این موزه شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

_مرکزی_مشهد_2.jpg

 

پارک آبی مشهد

_آبی_مشهد_3.jpg

مشهد مقدس با دارا بودن ۳ پارک آبی (همه از نوع سرپوشیده) بیشترین تعداد پارک آبی را در سطح کشور دارد. پارک های آبی مشهد عبارتند از "سرزمین موجهای آبی" "پارک ساحلی آفتاب" و "پارک آبی ایرانیان".پارک آبی مشهد که بیشتر به نام سرزمین موجهای آب شناخته می شود یکی از بزرگترین پارک های آبی در خاور میانه شناخته می شود. پارک آبی چه از لحاظ بزرگی و چه سرپوشیده بودن در خاورمیانه تک و بی نظیر می باشد. همچنین این پارک در میان کاملترین پارک های آبی می باشد. این مکان محیطی خوب و آرام را برای افراد به وجود آورده است. لازم به ذکر است که با توجه به امکانات تفریحی بالای پارک آبی, این مکان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می شود. از امکانات تفریحی این پارک می توان به سرسره موج, استخر شنا, سونا, جکوزی ,سرسره تاپسی(Topsy Turvy) اشاره کرد.

ساعت کاری از نه تا بیست و دو می باشد.

بانوان روزهای زوج امکان استفاده از پارک آبی را دارند و آقایان روزهای فرد و جمعه ها می توانند استفاده کنند.
نرخ بلیط برای هر فرد بزرگسال 25 هزار تومان و کودکان(باقد بین 100 تا 120 سانتی متر) 15هزار تومان می باشد.

 

_آبی_مشهد_5.jpg

 

روستای کنگ مشهد

 

_کنگ_مشهد_1.jpg


کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای ییلاقی کنگ از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در 19 کیلومتری غرب طرقبه و 29 کیلومتری مشهد، ماسوله ای است متعلق به قبل از اسلام. روستای کوهستانی کنگ در دامنه جنوبی رشته کوههای بینالود با آب و هوایی کوهستانی در ارتفاع 1700 متری از سطح دریا واقع شده است. و به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد .چشم انداز ارتفاعات، باغهای سرسبز و حاشیه رودخانه به ویژه در فصول بهار، تابستان و پاییز بسیار جالب توجه و تماشایی است.روبروی روستا رودخانه ای است که از ارتفاعات اطراف روستا سرچشمه می گیرند و در میان دره ای سرسبز جریان می یابند.کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهدبه شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .مسجد و تکیه روستا با قدمتی 150 ساله از جمله جاذبه های تاریخی روستای کنگ برای مسافران تور مشهد  است.

_کنگ_مشهد_2.jpg

_کنگ_مشهد_4.jpg

 

روستای خوش دره مشهد

khoshdare1.jpg

روستای خوش دره مشهد از روستاهای استان خراسان رضوی است که در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوبی از شهر مشهد مقدس ودر شهرستان مه ولات و در بخش شادمهر واقع شده است. این روستا همچنین در ارتفاع ۱۲۸۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است و از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در عرض 35 درجه و 14 دقیقه شمالی وطول جغرافیایی 58 درجه 57 دقیقه شرقی واقع شده است. این روستا همچنین در فاصله 300 کیلومتری جنوب غربی شهرستان تربت حیدریه و در مسیر جاده تربت حیدریه به کاشمر قرار گرفته است.روستای خوش دره مشهد دارای جمعیتی بالغ بر 500 نفر است که حدود 200 خانوار را تشکیل می دهند. شغل مردم این روستا مانند اکثر روستاها کشاورزی و دامداری می باشد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تغییرات عمده در روستا مردم از نعمت آب،برق،تلفن و سایر امکانات رفاهی مانند مخابرات و پست بانک بهره مند شدند.مسافرانتور مشهد می توانند لحظات آرام و لذت بخشی را در این روستا سپری نمایند.

khoshdare20.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

طبیعت اسفجیر مشهد

esfajir20.jpg

طبیعت اسفجیر مشهد که در فاصله 200 کیلومتری شهر مشهد واقع شده،دارای آب و هوایی معتدل می باشد. یکی از ویژگی های بارز این منطقه،وجود تاکستان های فراوان است که مسافران تور مشهد میتوانند از این طبیعت زیبا بهره مند شوند. اسفجیر روستایی است که به دلیل داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار بوده است. پس از گذر از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید، دیواره هایی به ارتفاع بالای دویست متر که از زیر آنها آبی زلال جاری است. گذشتن از آبشار اسفجیر بدون داشتن امکانات حرفه ای کوهنوردی تقریبا محال است. در ادامه مسیر نیز آبشارهای کوچک و بزرگ و طبیعتی منحصربه فرد از انواع گیاهان و حیوانات هر بیننده ای را مسحور خود می کند. صخره های سنگی که آب از میان آنها به صورت لوله مانند فوران می کند و وجود افعی های بزرگ و بی دم، از تعاریف اهالی از طبیعت پشت آبشار بود.در واقع طبیعت بکر این منطقه برای مسافران تور مشهد بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود.

esfajir1.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محیا مشهد

هتل محیا از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است. ایم هتل آپارتمان اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگیری در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 قیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با 13 دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امکانات هتل محیا مشهد :

از جمله امکانات هتل محیا مشهد می توان به آسانسور، لابی، تاکسی سرویس،اینترنت داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش دیده و مجرب و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را در مشهد مقدس تجربه نمایند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد و در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 289 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.هتل الغدیر مشهد با خدمات خود خاطرات خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_الغدیر_مشهد.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

_الغدیر_مشهد_1.jpg

 

هتل توس مشهد

هتل 4 ستاره توس مشهد در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده ودر خیابان شیرازی و در حاشیه بلوار اصلی منتهی به حرم علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد. این هتل در چند قدمی حرم مطهر واقع شده است. هتل چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.

هتل توس

امکانات هتل توس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، جکوزی، چایخانه، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، ترانسفر رایگان فرودگاه، سالن ورزشی، کافی نت، خدمات خانه داری، سونا، فروشگاه، بیلیارد، نمازخانه، اینترنت در لابی و واحد، استخر، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل توس 2

هتل توس 3

 

هتل 4 ستاره هلیا مشهد :

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در خيابان امام رضا با فاصله اي در حدود 5 دقيقه پياده روی تا حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه از با هتل قرار گرفته است.

هتل هلیا 3

امکانات هتل هلیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش و...

هتل هلیا 4

هتل هلیا 5

 مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد هتلی 4 ستاره وزیبا می باشد. هتل آزادی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع ) هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد دارای 11 طبقه و 50 واحد آپارتمان 1و 2 خوابه ، 29 سوئیت و40 اتاق با امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، اینترنت ، چای ساز، مبلمان و ... می باشد. زائران تور مشهد نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای خانگی  و فرنگی که با بهترین مواد غذایی تهیه شده است را سفارش دهند و در کنار عزیزانشان بهترین لحظات را سپری کنند. هتل آزادی مشهد چشم اندازی زیبا رو به فضای سبز هتل و همچنین باغ نادری دارد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل آزادی مشهد

پارکینگ ، مرکز خرید ، صندوق امانات ، سرویس رفت وآمد به هتل ، کافی شاپ و ....

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سینور مشهد 

هتل سینور مشهد هتلی 4 ستاره و شیک می باشد. این هتل به دلیل نزدیکی به حر م مطهر امام رضا (ع) و یکی از معروف ترین بازارهای مشهد هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل سینور مشهد 

این هتل نوساز و شیک در مجموع 300 اتاق و 22 طبقه دارد که اتاق ها شیک و لوکس می باشند. از دیگر ویژگی هتل سینور مشهد رستوران های آن می باشد که تنوع غذایی زیادی دارد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند غذاهای دلخواه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 می توانند ساعات استراحت خود را دراتاق ورزش ، سالن بیلیارد و سونا به ورزش بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سینور مشهد

تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، کافی شاپ ، فروشگاه و .... 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نورورز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد از بهترین هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل شیک و زیبا تنها 20 دقیقه پیاده تا حرم مطهر امام رضا (ع ) فاصله دارد و میهمانان و زائران تور مشهد نوروز 96 با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آسیا مشهد

اتاق ها و سوئیت های هتل تمیز بوده و از امکانات خوبی برخوردار می باشند. میهمانان می توانند در باشگاه تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظاتی خوشی را بگذرانند. هتل آسیا مشهد دارای چند رستوران وکافی شاپ می باشد و بهترین خدمات را به زائران تور مشهد نوروز 96 ارائه می دهند. هتل آسیا مشهد با امکانات ویژه ای که دارد همانند یک هتل 5 ستاره می باشد و از کارکنان خوبی برخوردار است که همه کارکنان به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل دارند. 

دیگر امکانات رفاهی و خدماتی هتل 

استخر ، سونا و جکوزی ، سرویس به حرم رایگان ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی 5 ستاره می باشد. هتلی بسیار شیک و مدرن است و به دلیل موقعیت مکانی و سرسبز بودن اطراف هتل هر ساله پذیرای زیادی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد.

امکانات هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد دارای 202 اتاق و سوئیت های 1 و 2 نفره و سوئیت های کانتکت و رویال می باشد. سوئیت های رویال از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، اینترنت ، تلویزیون صفحه تخت ، توالت فرنگی و دیگر امکانات نیز برخوردارند. هتل هما 2 مشهد دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد. کارکنان هتل باتجربه بوده و به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل را دارند. میهمانان تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به مراکز خرید و جاذبه های شهر مشهد به آسانی و سریع دسترسی داشته باشند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل هما 2 مشهد

سالن ورزشی ، سالن کنفرانس ، صندوق امانات ، رستوران تابستانی ، چایخانه سنتی ، پارکینگ و....

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد, هتلی 4 ستاره است که بهترین خدمات را به مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 ارائه میدهد.

_اترک_مشهد7.jpg

 

هتل اترک مشهد در فلکه آب, ابتدای بازار رضا در سیزده طبقه با 146 اتاق بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری میباشد، همچنین نزدیکترین فاصله را تا حرم مطهر دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا راه آهن: 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ترمینال: 13 دقیقه با ماشین

 

_اترک_مشهد1.jpg

 

در هتل اترک مشهد با پذیرش شبانه روزی و حضور پرسنل مجرب و ارائه ویژه ترین خدمات، میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96هستند.

امکانات هتل اترک مشهد:

پذیرش 24 ساعته, اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع, سوئیت های ویژه، رستوران, کافی شاپ, اینترنت, استخر, خشکشوئی, ارئه تاکسی سرویس برای گردشگران محترم تور مشهد نوروز 96 و پارکینگ سرپوشیده.

 

_اترک_مشهد3.jpg

 

_اترک_مشهد2.jpg

 بابت خريد و رزرو بليط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط :

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده کهدر محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل توس مشهد

هتل 4 ستاره توس مشهد در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده ودر خیابان شیرازی و در حاشیه بلوار اصلی منتهی به حرم علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد. این هتل در چند قدمی حرم مطهر واقع شده است. هتل چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.

هتل توس

امکانات هتل توس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، جکوزی، چایخانه، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، ترانسفر رایگان فرودگاه، سالن ورزشی، کافی نت، خدمات خانه داری، سونا، فروشگاه، بیلیارد، نمازخانه، اینترنت در لابی و واحد، استخر، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل توس 2

هتل توس 3

 

هتل تهران مشهد

هتل 4 ستاره تهران مشهد در زمینی به مساحت 11 متر مربع در سال 1352 احداث شده است.  این هتل با حرم مطهر 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. این هتل از فضای باز و سرسبز، آب نما، باغچه های گل کاری برخوردار است.

تهران3

امکانات هتل تهران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، خودپرداز، چایخانه، کافی نت و...

تهران2

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدسمشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون  دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد, لوکس ترین هتل های مشهد, مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

تور مشهد نوروز 96

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تور مشهد نوروز 96 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور مشهد نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور مشهد نوروز 96 اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل درمشهد با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور مشهد نوروز 96 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات نوروز 96 استفاده نمایید.

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند 

// آژانسهايي كه مايل به دریافت پکیج های تور مشهد نوروز 96 میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره 88178815 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند.

// آژانس مسافرتی سالی گشتپیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد ..


 تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل تهران مشهد

_تهران.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96        : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                        :     تهران

نام هتل                                               :     هتل تهران مشهد

هواپيمايي                                            :     زاگرس

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                         :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                             :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                          :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل الماس مشهد

_الماس_.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد نوروز 96       :نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل الماس مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :  تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                       :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه  هتل ایران مشهد

_ایران_.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96      : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                       :     تهران

نام هتل                                             :     هتل ایران مشهد

هواپيمايي                                          :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                       :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                        :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل مشهد مشهد

_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96       : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                       :     تهران

نام هتل                                              :    هتل مشهد مشهد

هواپيمايي                                           :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                        :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                         :     بليط رفت و برگشت ، اقامت

توضيحات                                            :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                             :    سالی گشت

تلفن تماس                                         :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل درویشی مشهد

__درویشی.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96       : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                       :     تهران

نام هتل                                             :    هتل درویشی مشهد

هواپيمايي                                          :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                       :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                        :     بليط رفت و برگشت ، اقامت

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :  41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل کیان مشهد

_کیان.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد نوروز 96         :نوروز  1396

مقصد پرواز از                                         :     تهران

نام هتل                                                :     هتل کیان مشهد

هواپيمايي                                             :     آتا

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                          :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                           :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی

توضيحات                                              :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                           :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل قصر طلایی مشهد

_بین_المللی_قصر_طلایی_.jpg
 

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96         : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                          :     تهران

نام هتل                                                 :   هتل قصر طلایی مشهد

هواپيمايي                                              :     تابان

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                           :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                            :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی

توضيحات                                              :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                          :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل آسیا مشهد

_آسیا_.jpg
 

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد نوروز 96        : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                         :     تهران

نام هتل                                               :     هتل آسیا مشهد

هواپيمايي                                            :     زاگرس

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                         :      تماس با 88178815

خدمات تور مشهد نوروز                          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                            :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                             :    سالی گشت

تلفن تماس                                         :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل مدینه الرضا مشهد

_مدینه_الرضا.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96   : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                    :     تهران

نام هتل                                           : هتل مدینه الرضا مشهد

هواپيمايي                                        :     زاگرس

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :     تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                         :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                          :    سالی گشت

تلفن تماس                                     :     41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل کوثر ناب مشهد

_کوثر_ناب.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل کوثر ناب مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل عماد مشهد

_عماد_.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                    :     تهران

نام هتل                                           :     هتل عماد مشهد

هواپيمايي                                        :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                     :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                      :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                         :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                      :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل فردوس مشهد

_فردوس_.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96   : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                     :     تهران

نام هتل                                           :     هتل فردوس مشهد

هواپيمايي                                        :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                      :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 ---  فروردین ماه هتل فانوس دریا مشهد  

_فانوس_دریا_.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96   : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                     :     تهران

نام هتل                                           :     هتل فانوس دریا مشهد

هواپيمايي                                        :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                       :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل جهان مشهد

_جهان_.jpg
 

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                     :     تهران

نام هتل                                            :     هتل جهان مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت                                         :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :     سالی گشت

تلفن تماس                                      :    41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل عرش مشهد

_عرش.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96  : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                   :     تهران

نام هتل                                          :     هتل عرش مشهد

هواپيمايي                                       :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                            :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                      :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل طرقبه مشهد

_طرقبه.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96    : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                    :     تهران

نام هتل                                          :     هتل طرقبه مشهد

هواپيمايي                                       :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                     :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                      :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                         :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                          :    سالی گشت

تلفن تماس                                     :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل بین المللی قصر مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل توریست توس مشهد

tooris.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل توریست توس مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد نوروز                       :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

تور مشهد نوروز 96

//آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تور مشهد نوروز 96 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور مشهد نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// آژانس مسافرتی سالی گشت در کنار اجرای تور مشهد نوروز 96 اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل درمشهد با ارائه واچر رسمی می نماید.

// آژانس مسافرتی سالی گشت قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور مشهد نوروز 96 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از تعطیلات نوروز 96 استفاده نمایید.

// قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوند 

// آژانسهايي كه مايل به دریافت پکیج های تور مشهد نوروز 96 میباشند میبایست فرم درخواست خود را به شماره 88178815 ارسال کرده تا همکاران ما در کوتاهترین زمان در اختیارشان قرار دهند.

// آژانس مسافرتی سالی گشتپیشاپیش سفر خوشي را برای شما آرزو مينمايد ..


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل آریا مشهد

.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :    هتل آریا مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


 

تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل اترک مشهد

200hotel_atrak.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل اترک مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل کیمیا مشهد

kimiya.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل کیمیا مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل تهران مشهد

_تهران_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96        : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                        :     تهران

نام هتل                                               :     هتل تهران مشهد

هواپيمايي                                            :     زاگرس

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                         :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                 :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                             :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                          :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96  --- فروردین ماه هتل الماس مشهد

_الماس_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد نوروز 96       :نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل الماس مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :  تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                       :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه  هتل ایران مشهد

_ایران_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96      : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                       :     تهران

نام هتل                                             :     هتل ایران مشهد

هواپيمايي                                          :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                       :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                               :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل مشهد مشهد

_مشهد_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96       : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                       :     تهران

نام هتل                                              :    هتل مشهد مشهد

هواپيمايي                                           :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                        :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                 :     بليط رفت و برگشت ، اقامت

توضيحات                                            :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                             :    سالی گشت

تلفن تماس                                         :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل درویشی مشهد

__درویشی_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96       : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                       :     تهران

نام هتل                                             :    هتل درویشی مشهد

هواپيمايي                                          :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                       :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                              :     بليط رفت و برگشت ، اقامت

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :  41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل کیان مشهد

_کیان_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد نوروز 96         :نوروز  1396

مقصد پرواز از                                         :     تهران

نام هتل                                                :     هتل کیان مشهد

 

هواپيمايي                                             :     آتا

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                          :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                  :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی

توضيحات                                              :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                           :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل قصر طلایی مشهد

 _بین_المللی_قصر_طلایی_مشهد.jpg
 

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96         : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                          :     تهران

نام هتل                                                 :   هتل قصر طلایی مشهد

 

هواپيمايي                                              :     تابان

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                           :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                    :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی

توضيحات                                              :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                               :    سالی گشت

تلفن تماس                                          :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل آسیا مشهد

 _آسیا_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد نوروز 96        : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                         :     تهران

نام هتل                                               :     هتل آسیا مشهد

 

هواپيمايي                                            :     زاگرس

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                         :      تماس با 88178815

خدمات تور مشهد                                 :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                            :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                             :    سالی گشت

تلفن تماس                                         :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل مدینه الرضا مشهد

_مدینه_الرضا_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96   : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                    :     تهران

نام هتل                                           : هتل مدینه الرضا مشهد

 

هواپيمايي                                        :     زاگرس

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :     تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                         :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                          :    سالی گشت

تلفن تماس                                     :     41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل کوثر ناب مشهد

_کوثر_ناب_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل کوثر ناب مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل عماد مشهد

 _عماد_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                    :     تهران

نام هتل                                           :     هتل عماد مشهد

هواپيمايي                                        :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                     :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                               :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                         :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                      :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل فردوس مشهد

 _فردوس_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96   : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                     :     تهران

نام هتل                                           :     هتل فردوس مشهد

 

هواپيمايي                                        :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :      تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                              :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                      :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 ---  فروردین ماه هتل فانوس دریا مشهد  

_فانوس_دریا_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96   : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                     :     تهران

نام هتل                                           :     هتل فانوس دریا مشهد

 

هواپيمايي                                        :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                              :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                       :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل جهان مشهد

 _جهان_مشهد.jpg

 

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                     :     تهران

نام هتل                                            :     هتل جهان مشهد

 

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت                                         :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                             :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                          :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :     سالی گشت

تلفن تماس                                      :    41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل عرش مشهد

  

 _عرش_مشهد.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96  : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                   :     تهران

نام هتل                                          :     هتل عرش مشهد

هواپيمايي                                       :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                              :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                            :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                           :    سالی گشت

تلفن تماس                                      :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل طرقبه مشهد

_طرقبه_مشهد.jpg 

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96    : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                    :     تهران

نام هتل                                          :     هتل طرقبه مشهد

 

هواپيمايي                                       :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                     :    تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                           :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                         :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                          :    سالی گشت

تلفن تماس                                     :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل بین المللی قصر مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021


تور مشهد نوروز 96 --- فروردین ماه هتل توریست توس مشهد

toorist.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد نوروز 96     : نوروز  1396

مقصد پرواز از                                      :     تهران

نام هتل                                            :     هتل توریست توس مشهد

هواپيمايي                                         :      ايرباس معراج

مدت اقامت                                           :3 شب و 4 روز

پايه قيمت از                                      :   تماس با 88178815 

خدمات تور مشهد                                :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                                           :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور                            :    سالی گشت

تلفن تماس                                        :      41954- 021



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

تور مشهد اسفند 95

//سایت جامع گردشگری تور مشهد قصد دارد مجری های مستقیم تور مشهد اسفند 95 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا سایت جامع گردشگری تور مشهد اسفند 95 طراح تورهای ویژه زمستان 95 در بین آژانس های ایرانی می باشد.

// سایت جامع گردشگری تور مشهد در ضمن اجرای تور مشهد اقدام به اخذ  و تهیه بلیط  و رزرو هتل در مشهد و بیمه مسافرتی با ارائه واچر رسمی می نماید.
// سایت جامع گردشگری تور مشهد قصد دارد تا بهترین و متنوع ترین پکیج های تور مشهد اسفند 95 را با نازلترین قیمت در اختیار مسافرین عزیز قرار دهد تا شما عزیزان بهترین نحوه از اسفند 95 استفاده نمایید.

// صرفا آژانسهایی مجاز به درج پكيج تور مشهد در اين سايت ميباشند كه مجوز های لازمه را از مراجع ذی صلاح گردشگری دارا باشند. 

// آژانسهایی كه مايل به معرفی خدمات گردشگری خود و پكيج های تور مشهد ميباشند ميبايست مجوزهای ماخوذه را همراه با اطلاعات آژانس ارسال نمايند .

// سايت جامع گردشگری مشهد صرفا معرفي كننده خدمات گردشگری و خدمات تور مشهد ميباشد لذا برای اطلاع از قيمت ها صرفا با آژانس آگهی دهنده تماس حاصل نمایید.

// سايت جامع گردشگری مشهد در اسفند 95 سفر خوشی را برای شما آرزو مينمايد ..


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل جهان مشهد

 

_تهران_مشهد_3.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد زمستان 95  :اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل جهان مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :     تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل شارستان مشهد

sadr.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95 :  اسفند 95 

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل شارستان  مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :      تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :    41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل عرش مشهد

arsh.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95   :   اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل عرش مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :     41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل زیتون مشهد

_زیتون3.JPG

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95   :اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل زیتون مشهد

هواپيمايي                  :    معراج

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :     تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل فرهاد مشهد

_جم_مشهد2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95   :   اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل فرهاد مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل تارا مشهد

_تارامشهد2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95 : اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل تارا  مشهد

هواپيمايي                  :     آتا

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :  تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ،تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه  هتل رز مشهد

_رز.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95   : اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل رز مشهد

هواپيمايي                  :    تابان

مدت اقامت                    :4 شب و  5 روز

پايه قيمت از               :   تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل سایه مشهد

_سایه_2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95 :   اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل سایه  مشهد

هواپيمايي                  :     ماهان

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل صدر مشهد

sadr.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد زمستان 95  :اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل صدر  مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :     تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل جنت مشهد

_تارامشهد2.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد زمستان 95:    اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل جنت  مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ،تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :     41954 - 021

 


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل جم مشهد

_جم_مشهد2.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95 :   اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل جم مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل سهند مشهد

sahand.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95: اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل سهند  مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :     41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل خورشید تابان مشهد

images.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد زمستان 95: اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل خورشید تابان مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :    41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل خانه سبز مشهد

_خانه_سبز_5.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد زمستان 95: اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل خانه سبز مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :   تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :     41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل هما 2 مشهد

_هما1.3.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد زمستان 95   : اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل هما 2  مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :   تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :    41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل اطلس مشهد

_اطلس_مشهد_4.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95 :    اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل اطلس  مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :    تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :     41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل توس مشهد

_توس_مشهد1.jpg

تاريخ ارسال پكيج تور مشهد زمستان 95  :  اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل توس مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :   تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :     41954 - 021


تور مشهد اسفند 95 تاریخ ---- اسفند ماه هتل صبا مشهد

_اطلس_مشهد_4.jpg

تاريخ ارسال پكيج  تور مشهد زمستان 95:  اسفند 95

مقصد پرواز از              :     تهران

نام هتل                      :     هتل صبا  مشهد

هواپيمايي                  :     زاگرس

مدت اقامت                    :4 شب و 5 روز

پايه قيمت از               :  تماس با 88178815

خدمات تور مشهد          :     بليط رفت و برگشت ، اقامت ، استقبال فرودگاهی ، تخفيفات گردشگری

توضيحات                    :     پروازها به صورت چارتر و غير قابل استرداد ميباشند

نام آژانس مجري تور    :    سالی گشت

تلفن تماس                 :      41954 - 021



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تور مشهد اسفند 95 ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل نیلگون مشهد

هتل نیلگون مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد این هتل از نظر موقعیت مکانی در خیابان 17 شهریور ساخته شده و تا ایستگاه راه آهن حدودا 155 دقیقه و تا فرودگاه حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل تا حرم مطهر رضوی حدودا 20 دقیقه بصورت پیاده راه می باشد. این هتل برای راحتی در رفت و آمد گردشگران تور مشهد 33 سرویس رفت و برگشت  بصورت رایگان در اختیار گذاشته است. یکی از مزیت های بسیار خوب این هتل نزدیک بودن به مراکز خرید و گردشگری و همچنین در مرکز شهر بودن آن است که زائران تور مشهد نوروز 96 می توانند به راحتی هم گردش و تفریح و هم خرید داشته باشند. این هتل دارای 25 اتاق در 55 طبقه مجزا که این اتاق ها شامل 20 واحد تک نفره و 5 واحد سوئیت بصورت موبله در اختیار گردشگران می باشد. اتاق های این هتل دارای تلویزیون ، یخچال ، سرویس ناهار خوری ، تخت و موبلمان راحتی ، تلفن و... می باشد که گردشگران عزیز با انتخاب این هتل می توانند سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی حدودا 15 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه حدودا 300 دقیقه فاصله زمانی دارد. یکی از مزیت های این هتل دارا بودن سرویس رفت و برگشت برای گردشگرانتور مشهد می باشد.  گردشگران عزیز با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل زیتون مشهد :

از جمله امکانات هتل زیتون مشهد می توان رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور،  تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، اعلام حریق، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت رایگان در لابی و... اشاره کرد که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل آپارتمان افسون مشهد

هتل آپارتمان افسون مشهد جزو مناسب ترین هتل های مشهد می باشد. این هتل دارای 15 واحد می باشد که 5 سوئیت و 100 واحد تک خوابه می باشد. این هتل دارای لابی ، رستوران با انواع غذاها با مواد تازه ، می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل : یخچال ، تلویزیون ، تلفن ، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد. این هتل از نظر موقعیت مکانی 5 دقیقه تا حرم امام رضا (ع) تا فرودگاه حدودا 20 دقیقه و 15 دقیقه تا راه آهن فاصله دارد. گردشگران تور مشهد می توانتند با انتخاب این هتل سفری  خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

 

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

هتل کوروش مشهد یکی از مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی حرم مطهر رضوی این هتل در سال 1382 ساخته شده و در سال 13911 بازسازی شد. این هتل از نظر موقعیت مکانی جزو بهترین هتل های مشهد که در نزدیکی مراکز خرید و بلوار مدرس بنا شده است اتاق های این هتل تمیز و مجهز هستند که گردشگران تور مشهد می توانند  با انتخاب این هتل سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

امکانات هتل کوروش مشهد :

از جمله امکانات هتل کوروش مشهد لابی ، یخچال ، تلویزیون ، رستوران و... که همه این امکانات برای جلب رضایت گردشگران تور مشهد می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در سال 1380 با 77 باب اتاق که 26 واحد دو تخته ، 14 واحد سه تخته ، 5 واحد آپارتمان تک خوابه ، 155 واحد آپارتمان دو خوابه معمولی ، 11 واحد آپارتمان دو خوابه رویال و 6 واحد آپارتمان سه خوابه در 10 طبقه با ظرفیت نفرات 280 نفر نزدیک میدان توحید پشت مجتمع تجاری نصر ساخته شده است. این هتل سابقه ای بیش از 10 سال را دارا می باشد. گردشگران تور مشهد می توانند با انتخاب این هتل  سفری خوش را در کنار خانواده خود تجربه کنند.

بابت خرید و رزرو بلیط تور مشهد و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

خانه ملک مشهد

khanemalek.jpg

خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجاریه است و در مشهد قرار دارد، ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۷۷به‌عنوان یکی از آثار ملی ایرانبه ثبت رسیده است .این آثار یکی از نمونه منزل های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد شناسایی شده که در سال 1385 به عنوان خانه گردشگری انتخاب شده است. خانه ملک یکی از محیط های تاریخی تور مشهد نوروز 96می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

khanemalek2.jpg

khanemalek1.jpg

 

مسجد هفتاد و دو تن مشهد

از جمله زیبا ترین بناهای تاریخی دوره نهم هجری - قمری مسجد هفتاد و دو تن مشهد کهمقبره امیر غیاث الدین ملک شاه نیز در آنجا واقع شده است می باشد، که واقع در ضلع جنوب غربی حرم مطهر، در خیابان خسروی، ابتدای بازار بزرگ شده است. مرمت و باسازی این مسجد را شمس الدین محمد تبریزی در سال ۸۵۵ (ه.ق) عهده دار شدند. مسجد هفتاد و دو تن مشهد دارای دو گنبد با ارتفاع 4/17 متر و دو گلدسته بی نظیر و ایوان های اطراف به ارتفاع 4/9 متر می باشد. این بنای تاریخی بی نظیر و زیبا با کاشی های زیبا آراسته شده است و به زمان تیموری برمیگردد این مسجد زیبا مورد علاقه بسیاری از زائران تور مشهد می  باشد.

 

 

 

 

 

پارک طبیعی هفت حوض مشهد

پارک طبیعی هفت حوض یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی مشهد که در دل کوه های خلج در 7 کیلومتری مشهد واقع شده است که این منطقه گردشگری با ۷ حوضچه طبیعیِ که بعضی از این حوضچه ها به اندازه یک استخر کوچک وسعت دارد که آب جاری در این حوضچه ها بعد از عبور از این هفت حوضچه به حوضی بزرگتر ریخته می شود و رودخانه مسیرش رو ادامه می دهد. این پدیده طبیعی حوض ها یا «دولین های» مختلف، به علت تخریب شیمیایی توسط باران های اسیدی در بستر یکی از سرشاخه های رودخانه طرق از ارتفاعات رو به جنوب بینالود شگل گرفته است.این منطقه توریستی بکر و با صفا یکی از پر بازدید ترین منطقه گردشگری تور مشهد می باشد.برای رسیدن به زیباترین وارامش بخش ترین جاذبه گردشگری شهر مشهد، باید به دل کوه های خلج در اطراف مشهد سفر کرد و بعد از وارد شدن به شهرک سیدی و جاده خلج، بعد از طی کردن حدود ۳ کیلومتر از جاده،گردشگران تور مشهد به دوراهی می رسند. باید جاده اتوبان و آسفالت سمت چپ رو ادامه بدهند تا به میدان مانندی برسند وگردشگران باید بدانند اگر قصد سفر به این منطقه رو دارند بعد از رسیدن به این میدان باید مابقی راه را که حدود ۲ کیلومتر است را پیاده روی کنند و همچنین گردشگران تور مشهد مراقب سنگ های صاف و صیقلی باشند  تا صحیح و سالم به «پارک طبیعی هفت حوض مشهد » برسند.

 

 

حرم امام رضا (ع)

حرم امام رضا (ع)، که با نام مرسوم حرم امام رضا (ع) شناخته می‌شود، دربرگیرنده آرامگاه هشتمین امام شیعیان در شهر مشهد، ایران است. این مجموعه ۷۰ هکتار مساحت داشته و دارای ۲۶ رواق (بنای سرپوشیده) و ۹ صحن (فضای باز) و ۶ مدخل ورودی به نام بست می باشد.علی بن موسی الرضا در ۱۱ ذیقعده سال ۱۴۸ قمری در مدینه چشم به جهان گشود و در سن ۵۵ سالگی به دست مامون عباسی به شهادت رسیده اند. روضه منوره شامل فضایی مربع شکل که مساحت آن ۱۸۹٫۰۳ متر مربع بوده که از این فضا ۱۷٫۱۵ متر مربع آن مساحت ضریح می‌باشد. روضه منوره از طریق چهار صفه بزرگ در چهار جانب به داخل و خارج حرم مرتبط می‌شود.حرم مقدس امام (ع) هر ساله زاِیران تور مشهد زیادی را  به خود می بیند.

 

باغ موزه نادر شاه مشهد :

_موزه_نادر_شاه_مشهد_3.jpg

آرامگاه نادر شاه بنایی است درمجموعه باغ موزه نادریدر شهر مشهدکه به یادبود نادر شاه افشاردر سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحونطراحی و ساخته شده‌است. ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاهمیباشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاهرا نمایش میدهد.

باغ موزه نادرشاه در چهارراه شهدامشهدواقع شده است. در این موزه مجسمه سنگی از نادر شاه افشار قرار دارد که به طرز ماهرانه ای ساخته شده است. در این موزه غرفه هایی زیادی موجود است که شامل نمایشگاه عکس های مربوط به حوادث دوره نادرافشار می باشد. همچنین این موزه شامل انواع اسلحه ششلول, سلاح سرد و گرم, انواع شمشیر, خنجر و تجهیزات جنگی می باشد که به دوره های مختلف قاجار, صفوی و افشاریه برمی گردد. این باغ به دستور نادر شاه در سال۱۱۴۵روبه روی حرم امام رضا ساخته شده است. در این موزه شما می توانید تمامی اشیائی که به دوره های قبل به الخصوص زمان قاجار برمی گردد را ببینید.

مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

 

تور مشهد از کیش



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل محسنين مشهد

mohsenin1.jpg

هتل محسنين مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران عزیز مشهد می باشد.

mohsenin4.jpg

امکانات هتل محسنين مشهد:

رستوران،كافي شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصي ،آسانسور،لاندري ،پاركينگ و... از جمله امکانات هتل محسنين مشهد می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

mohsenin3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گل نرگس مشهد

golenarges3.jpg

هتل گل نرگس مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در فلکه آب، مقابل باب الجواد، نبش سرشور 15 واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر رضوی 10 دقیقه می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به این مناطق دارند.

golenarges2.jpg

هتل گل نرگس مشهد دارای سوییت‌های 3 و 4 و 5 تخته می باشد.این هتل با امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارد، آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور مشهد می باشد.

golenarges1.jpg

امکانات هتل گل نرگس مشهد:

اتاق های یک و دو تخته، رستوران، مرکز خرید، روم سرویس‌، آسانسور،پکیج تهویه، صبحانه سلف سرویس، سرویس چای، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...از جمله امکانات هتل گل نرگس مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golenarges4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل زاگرس مشهد

zagros1.jpg

یکی دیگر از هتل آپارتمان های مشهد هتل زاگرس مشهد می باشد که در سال ۱۳۸۸در خیابان طبرسی بنا شده و و آخرین بازسازی آن نیز در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوبی بوده و مسافران تور مشهد با ۲۰ دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

zagros2.jpg

امکانات هتل زاگرس مشهد:

هتل زاگرس مشهد مجهز به سوئیت و آپارتمان بوده که در ۴۱ واحد با ظرفیت 140 تخت و در 6 طبقه احداث شده است.از جمله امکانات هتل زاگرس مشهد می توان به : رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات مرکزی و دیگر امکانات اشاره کرد که با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده  پذیرایی و خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد.

zagros4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن الحجج مشهد

samenolhojaj1.jpg

هتل ثامن الحجج مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد بوده که در در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.

samenolhojaj3.jpg

امکانات هتل ثامن الحجج مشهد:

از جمله امکانات هتل ثامن الحجج مشهد می توان به: رستوران، لابی، اینترنت رایگان، ترانسفر به فرودگاه و راه‌آهن، 20درصد تخفیف پارک ساحلی و استخر موج آبی و موجهای خروشان، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، صندوق امانات، آسانسور و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

samenolhojaj4.jpg

samenolhojaj2.JPG

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محیا مشهد

هتل محیا از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است. ایم هتل آپارتمان اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگیری در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 قیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با 13 دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امکانات هتل محیا مشهد :

از جمله امکانات هتل محیا مشهد می توان به آسانسور، لابی، تاکسی سرویس،اینترنت داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش دیده و مجرب و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را در مشهد مقدس تجربه نمایند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

 

 

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافرانتور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 4ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 

شاندیز مشهد

_مشهد_2.jpg

اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهد نشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند.

_مشهد1.jpg

پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد.امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کندرودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهرمشهدو گردشگرانتور مشهدمنطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد3.jpg

_مشهد_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گلها مشهد

هتل گلها مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای امکاناتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، آشپزخانه اپن با تمام وسایل مورد نیاز، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است و همچنین زائران تور مشهد با 15 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

golha.jpg

امکانات هتل گلها مشهد:

از جمله امکانات هتل گلها مشهد می توان به : رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golha-.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گل گندم شباهنگ مشهد

golegandom3.jpg

هتل گل گندم شباهنگ مشهد از جمله هتل های 3 ستاره و نوساز مشهد می باشد که توسط شرکت تعاونی شباهنگ شهریاردر بهمن ماه سال 1391 افتتاح شده است.این هتل در محیطی آرام و به دور از ازدحام در خیابان امام رضا واقع شده و دارای محبوبیت به خصوصی در بین مسافران تور مشهد می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه مشهد با ماشین در حدود 30 دقیقه و تا حرم مطهر رضوی 20 دقیقه پیاده می باشد.

golegandom4.jpg

هتل گل گندم شباهنگ مشهد در 5 طبقه ساخته شده که دارای واحدهای اقامتی متنوع و مجهز به امکانات رفاهی مطلوب می باشد.همچنین این هتل دسترسی آسانی به ایستگاه های بی آر تی، فرودگاه و ترمینال دارد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف، آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.

golegandom1.jpg

امکانات هتل گل گندم شباهنگ مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، پارکینگ،اینترنت،یخچال، تلویزیون،  ماهواره، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی،نمازخانه و....از جمله امکانات هتل گل گندم شباهنگ مشهد می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

golegandom2.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل آنا مشهد

ana4.jpg

هتل آنا مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در نزدیکی حرم و در فاصله 8 دقیقه ای از آن واقع شده است.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی می باشد.همچنین این هتل با واحدهای دو، سه و چهار تخته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد:

هتل آنا مشهد دارای امکاناتی همچون: رستوران،  آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

ana2.jpg

ana3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید

هتل آلتون مشهد

altoon1.jpg

هتل آلتون مشهد که از هتل آپارتمان های مشهد محسوب می شود،درسال 1393 و در 5 طبقه بازسازی شده است.این هتل در فاصله  ۷۰۰ متری از حرم مطهر رضوی و در مرکز شهر مشهد قرار گرفته است و مسافران تور مشهد برای زیارت  می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.این هتل همچنین خارج از محدوده طرح ترافیک قرار داشته و تا فرودگاه و راه آهن تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

altoon6.jpg

هتل آلتون مشهد دارای اتاق های 2 و 3 تخته و آپارتمان های چهار نفره با مجموع 65 تخت می باشد که با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 60 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را با بهترین کیفیت برای میهمانان طبخ می کند.

altoon4.jpg

altoon2.jpg

امکانات هتل آلتون مشهد:

رستوران،لاندری،کافی‌شاپ،آشپزخانه مرکزی، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته ، ویدئو مرکزی، 65 تخت بازسازی،اینترنت در لابی و اتاق ها،آسانسور،نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات و...از جمله امکانات رفاهی هتل آپارتمان آلتون مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

altoon5.jpg

altoon3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محسنين مشهد

mohsenin1.jpg

هتل محسنين مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران عزیز مشهد می باشد.

mohsenin4.jpg

امکانات هتل محسنين مشهد:

رستوران،كافي شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصي ،آسانسور،لاندري ،پاركينگ و... از جمله امکانات هتل محسنين مشهد می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

mohsenin3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل 4 ستاره زمرد مشهد :

هتل 4 ستاره زمرد مشهد در خیابان امام رضا و در جوار حرم مطهر رضوی احداث شده است. مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

هتل زمرد1

امکانات هتل زمرد مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت در اتاق و لابی، آسانسو، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، ماهواره، چایخانه، سالن کنفرانس، اعلام حریق و...

هتل زمرد 2

هتل زمرد4

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدس مشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 13911 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 13933 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر  راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماسمشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافرانتور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گلها مشهد

هتل گلها مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای امکاناتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، آشپزخانه اپن با تمام وسایل مورد نیاز، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است و همچنین زائران تور مشهد با 15 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

golha.jpg

امکانات هتل گلها مشهد:

از جمله امکانات هتل گلها مشهد می توان به : رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golha-.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محسنين مشهد

mohsenin1.jpg

هتل محسنين مشهد از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد که در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه بوده و همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 15 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.این هتل با کادری مجرب آماده پذیرایی از زائران عزیز مشهد می باشد.

mohsenin4.jpg

امکانات هتل محسنين مشهد:

رستوران،كافي شاپ، ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، اینترنت بی سیم داخل لابی و اتاقها، تلویزیون ،ماهواره ،سیستم ویدیو مرکزی، صندوق امانات اختصاصي ،آسانسور،لاندري ،پاركينگ و... از جمله امکانات هتل محسنين مشهد می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

mohsenin3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل افسون مشهد

afsoon1.jpg

هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد به طوری که زائران گرامی تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر برسند.این هتل با فرودگاه و راه آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 afsoon3.jpg

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که  شامل ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام دارای امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند.کادر خدماتی مجرب هتل افسون مشهد، آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon2.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل پاییزان مشهد

paeezan1.jpg

هتل پاییزان مشهد از جمله هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و  با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران  تور مشهد می باشد.این هتل تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.

paeezan2.jpg

paeezan4.jpg

هتل پاییزان مشهد هتلی با قیمت ارزان و مناسب بوده که دارای آپارتمان های یک و دو خوابه می باشد. امکانات اتاق های این هتل مشهد نیز شامل تلویزیون LCD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و مسافران تور مشهد می توانند اقامت خوب و راحتی را در این اتاق ها تجربه نمایند.

paeezan6.jpg

paeezan5.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

از جمله امکانات هتل پاییزان مشهد می توان به : لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

paeezan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل آلتون مشهد

altoon1.jpg

هتل آلتون مشهد که از هتل آپارتمان های مشهد محسوب می شود،درسال 1393 و در 5 طبقه بازسازی شده است.این هتل در فاصله  ۷۰۰ متری از حرم مطهر رضوی و در مرکز شهر مشهد قرار گرفته است و مسافران تور مشهد برای زیارت  می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.این هتل همچنین خارج از محدوده طرح ترافیک قرار داشته و تا فرودگاه و راه آهن تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

altoon6.jpg

هتل آلتون مشهد دارای اتاق های 2 و 3 تخته و آپارتمان های چهار نفره با مجموع 65 تخت می باشد که با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 60 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را با بهترین کیفیت برای میهمانان طبخ می کند.

altoon4.jpg

altoon2.jpg

امکانات هتل آلتون مشهد:

رستوران،لاندری،کافی‌شاپ،آشپزخانه مرکزی، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته ، ویدئو مرکزی، 65 تخت بازسازی،اینترنت در لابی و اتاق ها،آسانسور،نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات و...از جمله امکانات رفاهی هتل آپارتمان آلتون مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

altoon5.jpg

altoon3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل گلها مشهد

هتل گلها مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،دارای 10 واحد آپارتمان 70 متری 2 خوابه است که هر واحد آن دارای امکاناتی نظیر 4 تخت خواب و 2 کاناپه تخت شو، مبلمان ، آشپزخانه اپن با تمام وسایل مورد نیاز، سیستم اعلام نشت گاز و اطفاء حریق و کولر می باشد.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین است و همچنین زائران تور مشهد با 15 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر رضوی برسند.

golha.jpg

امکانات هتل گلها مشهد:

از جمله امکانات هتل گلها مشهد می توان به : رستوران،لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل، آسانسور،اینترنت در لابی و...اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

golha-.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل افسون مشهد

afsoon1.jpg

هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد به طوری که زائران گرامی تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر برسند.این هتل با فرودگاه و راه آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 afsoon3.jpg

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که  شامل ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام دارای امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند.کادر خدماتی مجرب هتل افسون مشهد، آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon2.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل آنا مشهد

ana4.jpg

هتل آنا مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در نزدیکی حرم و در فاصله 8 دقیقه ای از آن واقع شده است.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی می باشد.همچنین این هتل با واحدهای دو، سه و چهار تخته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد:

هتل آنا مشهد دارای امکاناتی همچون: رستوران،  آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

ana2.jpg

ana3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل پاییزان مشهد

paeezan1.jpg

هتل پاییزان مشهد از جمله هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و  با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران  تور مشهد می باشد.این هتل تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.

paeezan2.jpg

paeezan4.jpg

هتل پاییزان مشهد هتلی با قیمت ارزان و مناسب بوده که دارای آپارتمان های یک و دو خوابه می باشد. امکانات اتاق های این هتل مشهد نیز شامل تلویزیون LCD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و مسافران تور مشهد می توانند اقامت خوب و راحتی را در این اتاق ها تجربه نمایند.

paeezan6.jpg

paeezan5.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

از جمله امکانات هتل پاییزان مشهد می توان به : لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

paeezan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل آلتون مشهد

altoon1.jpg

هتل آلتون مشهد که از هتل آپارتمان های مشهد محسوب می شود،درسال 1393 و در 5 طبقه بازسازی شده است.این هتل در فاصله  ۷۰۰ متری از حرم مطهر رضوی و در مرکز شهر مشهد قرار گرفته است و مسافران تور مشهد برای زیارت  می توانند با 10 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر برسند.این هتل همچنین خارج از محدوده طرح ترافیک قرار داشته و تا فرودگاه و راه آهن تنها 15 دقیقه فاصله دارد.

altoon6.jpg

هتل آلتون مشهد دارای اتاق های 2 و 3 تخته و آپارتمان های چهار نفره با مجموع 65 تخت می باشد که با صبحانه بوفه و منوی غذایی انتخابی، آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. رستوران این هتل نیز با ظرفیت 60 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را با بهترین کیفیت برای میهمانان طبخ می کند.

altoon4.jpg

altoon2.jpg

امکانات هتل آلتون مشهد:

رستوران،لاندری،کافی‌شاپ،آشپزخانه مرکزی، خدمات خانه داری ۲۴ ساعته ، ویدئو مرکزی، 65 تخت بازسازی،اینترنت در لابی و اتاق ها،آسانسور،نمازخانه، تاکسی سرویس، صندوق امانات و...از جمله امکانات رفاهی هتل آپارتمان آلتون مشهد می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

altoon5.jpg

altoon3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدس مشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 1391 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 1393 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماس مشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آنا مشهد

ana4.jpg

هتل آنا مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در نزدیکی حرم و در فاصله 8 دقیقه ای از آن واقع شده است.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی می باشد.همچنین این هتل با واحدهای دو، سه و چهار تخته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد:

هتل آنا مشهد دارای امکاناتی همچون: رستوران،  آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

ana2.jpg

ana3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل پاییزان مشهد

paeezan1.jpg

هتل پاییزان مشهد از جمله هتل آپارتمان های دو ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و  با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مسافران  تور مشهد می باشد.این هتل تا فرودگاه و راه آهن 15 دقیقه و تا حرم رضوی 10 دقیقه فاصله دارد.

paeezan2.jpg

paeezan4.jpg

هتل پاییزان مشهد هتلی با قیمت ارزان و مناسب بوده که دارای آپارتمان های یک و دو خوابه می باشد. امکانات اتاق های این هتل مشهد نیز شامل تلویزیون LCD، مبلمان، تختهای تک نفره و دونفره تاشو و ثابت، آشپزخانه مجهز در اتاق ها می باشد و مسافران تور مشهد می توانند اقامت خوب و راحتی را در این اتاق ها تجربه نمایند.

paeezan6.jpg

paeezan5.jpg

امکانات هتل پاییزان مشهد:

از جمله امکانات هتل پاییزان مشهد می توان به : لابی، اینترنت در اتاق ها و لابی ، نمازخانه،رستوران،پارکینگ سرپوشیده،لاندری،آسانسور،ترانسفر رفت و برگشت به حرم مطهر، استقبال (فرودگاهی،ترمینال و راه آهن )و... اشاره کرد که میهمانان تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

paeezan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر يک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه يک داخلی وخارجی از ديگر خصيصه هاي بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...

 

هتل قصر الضیافه مشهد

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های پنج ستاره مشهد که بخشی از ان در حرم مطهر،هتل قصر الضیافه مشهد می باشد که واقع در صحن هدایت حرم مطهر و مخصوص زائران عرب می باشد. از خدمات این هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، اسانسور،اینترنت بی سیم و عابر بانک،دستگاه کارت خوان،کافی شاپ،روم سرویس،تاکسی سرویس،خشکشویی، پارکینگ،گشت تفریحی،سونا و جکوزی عمومی،پاورسوییچ،صندوق امانات، لابی، کافی نت، سالن کنفرانس و اجتماعات اشاره کرد.

 

هتل جواد (ع) مشهد :

هتل جواد (ع) مشهد در سال 1389  در خیابان امام رضا احداث شده و به عنوان نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم امام رضا (ع) می باشد.این هتل  میزبانی زائران حرم رضوی را برای خود افتخاری می دانددر این هتل اقامت كودكان زير سه سال رايگان، كودكان سه تا پنج سال نيم بها و برای كودكان بالاي پنج سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي گردد.هتل جواد مشهد  و همواره تلاش دارد با بهترین خدمات و امکانات پذیرای مسافران تور مشهد باشد.

_جواد_مشهد.jpg

_جواد_مشهد3.jpg

امکانات هتل جواد (ع) مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، غرفه، آسانسور، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، اینترنت در لابی و واحد، لاندری، خشکشویی، اتاق بار و چمدان، کرایه اتومبیل با راننده، خدمات بیدار باش، فکس و کپی و...

_جواد_مشهد_1.jpg

Javad3.JPG

Javad2.jpg

هتل مشهد مشهد 

هتل مشهد مشهد ازبا قدمت ترین هتل های مشهد در خیابان امام رضا با  منظره ای دل نواز رو به حرم ملکوتی امام رئوف  در سال 1354 تاسیس شده است. این هتل  در 10 طبقه با 137 واحد با پرسنلی مجرب  و اموزش دیده اماده خدمات رسانی به میهمانان  عزیز تور مشهد می باشند.

 

 

امکانات هتل مشهد مشهد :

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی،سالن کنفرانس برای کنفرانس ها و همایش های دولتی  و خصوصی،نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ 24 ساعته، اینترنت در لابی با فضایی ارام و دل نشین، هتل آسانسور و لاندری دارد. هزینه اقامت برای کودکان زیر 4 سال سال رایگان و 4 تا 8 سال نیم بها و بالای 8 سال نفر اضافه محسوب میشود. و رستورانی با انواع غذا های لذیذ ایرانی و فرنگی و فست فود در محیطی زیبا ، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد می باشد . 

هتل المپیا مشهد :

هتل 3 ستاره المپیا مشهد در یکی از نزدیکترین خیابانهای منتهی به حرم امام رضا(ع) واقع شده است.این هتل در زمینی به مساحت 3337 متر مربع در سال 1390 مصادف با ولادت امام رضا (ع) در خیابان امام رضا احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 600 متر می باشد. فرودگاه مشهد 20 دقیقه و همچنین ایستگاه راه آهن 25 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

_المپیا.jpg

_المپیا_1.jpg

امکانات هتل المپیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تاکسی سرویس، جکوزی، روم سرویس،سونا، صرافی، ماهواره، یخچال،  پارکینگ، تلفن،آسانسور، اینترنت، سالن بدنسازی،  ایر کاندشن، لباسشویی، خشکشویی،سرویس حرم،  سالن امانات، مرکز خرید و...

_المپیا_3.jpg

_المپیا_4.jpg

_المپیا_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95 

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد, لوکس ترین هتل های مشهد, مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

koorosh1.jpg

هتل کوروش مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،از بهترین اقامتگاه‌های مشهد بوده و فاصله کمی با حرم مطهر دارد.این هتل در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد افتتاح گردیده و در سال 1391 نیز بازسازی آن انجام شده است.فاصله این هتل تا حرم رضوی 15 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و دیدنی مشهد بسیار نزدیک می باشد که مسافران تور مشهد می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

koorosh2.jpg

 هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه بوده و اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن بسیار تمیز و مجهز و دارای ظرفیت‌های مختلف برای آسایش و راحتی مسافران تور مشهد می باشد.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به آشپز خانه مجهز به وسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی  فرنگی و ایرانی،تهویه مطبوع اتاق‌ها و...می باشد.همچنین این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی،بوده که آماده خدمت‌ به زائران گرامی تور مشهد می باشد.

koorosh3.jpg

امکانات هتل کوروش مشهد:

هتل کوروش مشهد دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

koorosh4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل سام مشهد

sam1-.jpg

هتل سام مشهد از جمله هتل آپارتمان های 3 ستاره است که  بین چهارراه شهدا و میدان شهدا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و به اماکن دیدنی و مراکز خرید مشهد دسترسی آسانی دارد.این هتل در سال 1389 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 10 دقیقه می باشد.این هتل شیک و تمیز با ارائه خدمات مناسب، اقامت خوب و دلپذیری را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورد.

sam3.jpg

این هتل دارای اتاق های بزرگ 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته و آپارتمان های یک خوابه بوده و همگی آنها دارای یخچال ، تلویزیون ، اسپیلت ، سرویس فرنگی یا سنتی ، فضای آشپزخانه و...می باشند که باعث شده میهمانان تور مشهد از اسکان در این هتل رضایت داشته باشند.همچنین از جمله خدمات رستوران هتل سام مشهد می توان به صبحانه به صورت بوفه و منو انتخابی ناهار و شام اشاره کرد.

sam2.jpg

sam4.jpg

امکانات رفاهی هتل سام مشهد:

 

لابي،كافي شاپ،نمازخانه،پارکینگ اختصاصی،سرویس رایگان رفت به حرم مطهر،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس 24 ساعته و....از جمله امکانات و خدمات هتل سام مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و آرامی را تجربه نمایند.

 

sam5.jpg

 

sam6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل صادقیه مشهد

sadeghiyeh1.jpg

هتل صادقیه مشهد که از جمله هتل های 3 ستاره مشهد می باشد،در سال 1385 ،در فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا و در کوچه آیت الله خامنه‌ای مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا می‌باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh3.jpg

sadeghiyeh4.jpg

هتل صادقیه مشهد 4000 متر زیر بنا و نیز 39 اتاق و آپارتمان یک خوابه دارد که دارای امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون،شبکه های ماهواره ای (مخصوص میهمانان خارجی) ، تلفن و سیستم سرمایشو گرمایش مرکزی و سرویس بهداشتی می باشند.این هتل همچنین دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 80 نفر مجهز به سیستم صوتی، جهت برپایی همایش ها و مراسم مذهبی مسافران تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh2.jpg

امکانات هتل صادقیه مشهد:

سوئیت، رستوران، اینترنت،صندوق امانات مرکزی، کتابخانه،پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس،تلفن، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی،نمازخانه، لابی، کافی شاپ و...از امکانات هتل صادقیه مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرائی از 150 نفر در هر نوبت می باشد. استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم هم در اکثر قسمتهای هتلمهیاست.

sadeghiyeh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل آنا مشهد

ana4.jpg

هتل آنا مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در نزدیکی حرم و در فاصله 8 دقیقه ای از آن واقع شده است.این هتل آپارتمان دارای یک لابی با فضایی دل انگیز و رستورانی با انواع غذاهای با کیفیت ایرانی می باشد.همچنین این هتل با واحدهای دو، سه و چهار تخته آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی تور مشهد می باشد.

ana1.jpg

امکانات هتل آنا مشهد:

هتل آنا مشهد دارای امکاناتی همچون: رستوران،  آسانسور، لابی، پارکینگ سرپوشیده ،اینترنت، آشپزخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صندوق امانات، تاکسی سرویس و...می باشد که زائران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

ana2.jpg

ana3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کوروش مشهد

koorosh1.jpg

هتل کوروش مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،از بهترین اقامتگاه‌های مشهد بوده و فاصله کمی با حرم مطهر دارد.این هتل در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد افتتاح گردیده و در سال 1391 نیز بازسازی آن انجام شده است.فاصله این هتل تا حرم رضوی 15 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و دیدنی مشهد بسیار نزدیک می باشد که مسافران تور مشهد می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

koorosh2.jpg

 هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه بوده و اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن بسیار تمیز و مجهز و دارای ظرفیت‌های مختلف برای آسایش و راحتی مسافران تور مشهد می باشد.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به آشپز خانه مجهز به وسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی  فرنگی و ایرانی،تهویه مطبوع اتاق‌ها و...می باشد.همچنین این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی،بوده که آماده خدمت‌ به زائران گرامی تور مشهد می باشد.

koorosh3.jpg

امکانات هتل کوروش مشهد:

هتل کوروش مشهد دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

koorosh4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل ژاله مشهد

هتل ژاله مشهد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد می باشد که درخیابان امام رضا واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه، تا راه آهن 17 دقیقه و تا حرم رضوی 5 دقیقه با ماشین می باشد و مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم مطهر دارند.

jaleh1.jpg

هتل ژاله مشهد 16 واحد یک خوابه تمیز و بسیار وسیع دارد که مجموعا دارای 64 تخت و با امکان پذیرایی و خدمت رسانی به 80 نفر می باشد.اتاق های هتل ژاله مشهد دارای امکاناتی همچون يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون ، تلفن، تهويه مطبوع، مبلمان و...می باشند که میهمانان تور مشهد می توانند اوقات آرام و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

jaleh2.jpg

امکانات هتل ژاله مشهد:

کافی شاپ با خدمات 24 ساعته،رستوران،صبحانه سلف سرویس،  پارکینگ، سرویس رایگان به حرم، اینترنت، ویدئو مرکزی با پخش فیلم در 24 ساعت شبانه روز،تلویزیون، ماهواره، تلفن، سالن ورزشی،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی ،مرکز خرید، صندوق امانات، خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس، صرافی و...از جمله امکانات و خدمات هتل ژاله مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

jaleh3.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

 

هتل  جنت مشهد :

هتل 4 ستاره جنت مشهد در خیابان خسروی نو مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر قرار گرفته است. فرودگاه و ایستگاه راه آهن مشهد در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.رستوران این هتل ظرفیت 300 نفر را دارا می باشد.

جنت 1

امکانات هتل جنت مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در لابی و واحد، کافی شاپ، نمازخانه، استخر، پارک کودکان، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، کافی نت، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، فروشگاه، سونا، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، چایخانه، ماهواره و...

جنت2

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

هتل ایران زمین مشهد

iranzamin1.jpg

هتل ایران زمین مشهد که از هتل های 3 ستاره و شیک مشهد می باشد، در بهمن ماه سال 1393 و در مرکز شهر مشهد افتتاح گردیده است. این هتل در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و به دلیل این که فاصله آن تا حرم امام رضا تنها 7 دقیقه می باشد،مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم رضوی دارند.

iranzamin4.jpg

iranzamin2.jpg

هتل ایران زمین مشهد دارای 6 طبقه و مشتمل بر 90 باب اتاق است که شامل سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال می باشد.از امکانات اتاق های این هتل میتوان به یخچال،اینترنت،سرویس ایرانی،ماهواره و.... اشاره کرد و میهمانان تور مشهد میتوانند سفر آرام و راحتی را در این هتل مشهد تجربه نمایند.

iranzamin3.jpg

iranzamin5.jpg

امکانات هتل ایران زمین مشهد:

رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته،، فضای اختصاصی برای پارکینگ،لابی،اینترنت در لابی، استخر و سونا،خدمات منحصر به فرد خانه داری ۲۴ ساعته، تجهیزات نوین لاندری، مینی بار با هزینه و تجهیزات مدرن و....از امکانات هتل ایران زمین مشهد می باشند که همراه  با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

iranzamin2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل صادقیه مشهد

sadeghiyeh1.jpg

هتل صادقیه مشهد که از جمله هتل های 3 ستاره مشهد می باشد،در سال 1385 ،در فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا و در کوچه آیت الله خامنه‌ای مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا می‌باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh3.jpg

sadeghiyeh4.jpg

هتل صادقیه مشهد 4000 متر زیر بنا و نیز 39 اتاق و آپارتمان یک خوابه دارد که دارای امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون،شبکه های ماهواره ای (مخصوص میهمانان خارجی) ، تلفن و سیستم سرمایشو گرمایش مرکزی و سرویس بهداشتی می باشند.این هتل همچنین دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 80 نفر مجهز به سیستم صوتی، جهت برپایی همایش ها و مراسم مذهبی مسافران تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh2.jpg

امکانات هتل صادقیه مشهد:

سوئیت، رستوران، اینترنت،صندوق امانات مرکزی، کتابخانه،پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس،تلفن، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی،نمازخانه، لابی، کافی شاپ و...از امکانات هتل صادقیه مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرائی از 150 نفر در هر نوبت می باشد. استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم هم در اکثر قسمتهای هتلمهیاست.

sadeghiyeh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نیلگون مشهد

nilgoon1.jpg

هتل نیلگون مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در خیابان هفده شهریور واقع شده و فاصله آن تا راه آهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 20 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.البته لازم به ذکر است برای رفاه حال زائران عزیز، هتل نیلگون مشهد 3 سرویس رایگان به حرم را در هر روز مهیا کرده است.این هتل به بازارها و مرکز شهر نیز بسیار نزدیک می باشد.

nilgoon2.jpg

هتل نیلگون مشهد دارای ۲۵واحد در 5 طبقه است که شامل ۲۰ واحد تک خوابه و ۵ واحد سوئیت به صورت تخت و کاناپ می باشد.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون  میز غذا خوری، تلویزیون، ماهواره ،تلفن،سرویس چای و...می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند اقامت خوبی را در محیطی آرام و دلنشین تجربه نمایند.هتل نیلگون مشهد رستوران ندارد و بنابراین صبحانه ، ناهار و شام در اتاق سرو می شود. فولبرد شامل صبحانه بوفه، نهاربا 5 منوی انتخابی و شام نیز با 5 منوی انتخابی و به صورت خوراک می باشد. 

nilgoon3.jpg

nilgoon4.jpg

امکانات و خدمات هتل نیلگون مشهد:

از جمله امکانات رفاهی هتل نیلگون مشهد می توان به :آسانسور، پارکینگ،اینترنت ، پکیج تهویه،صبحانه سلف سرویس، تاکسی سرویس،روم سرویس‌ ،لاندری با امکانات کامل ،لابی با فضای مناسب،سالن بدن‌سازی،سالن ورزشی،سونا،جکوزی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشک شویی،صرافی،صندوق امانات و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و راحتی را تجربه نمایند.

nilgoon5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل کوروش مشهد

koorosh1.jpg

هتل کوروش مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،از بهترین اقامتگاه‌های مشهد بوده و فاصله کمی با حرم مطهر دارد.این هتل در سال 1382 در بلوار مدرس مشهد افتتاح گردیده و در سال 1391 نیز بازسازی آن انجام شده است.فاصله این هتل تا حرم رضوی 15 دقیقه و تا فرودگاه و راه آهن 20 دقیقه با ماشین می باشد و به مراکز خرید و دیدنی مشهد بسیار نزدیک می باشد که مسافران تور مشهد می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

koorosh2.jpg

 هتل کوروش مشهد دارای 5 طبقه شامل 20 باب آپارتمان یک خوابه بوده و اتاق‌ها و آپارتمان‌های آن بسیار تمیز و مجهز و دارای ظرفیت‌های مختلف برای آسایش و راحتی مسافران تور مشهد می باشد.از جمله امکانات این اتاق ها می توان به آشپز خانه مجهز به وسایل طبخ،گاز،پانل های صوتی،یخچال، تلویزیون، تلفن،سوئیت، سرویس بهداشتی  فرنگی و ایرانی،تهویه مطبوع اتاق‌ها و...می باشد.همچنین این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی،بوده که آماده خدمت‌ به زائران گرامی تور مشهد می باشد.

koorosh3.jpg

امکانات هتل کوروش مشهد:

هتل کوروش مشهد دارای امکاناتی از جمله :رستوران،کافی شاپ،صبحانه رایگان،پارکینگ،نمازخانه،روم سرویس،لابی شیک،اینترنت،صندوق امانات،آسانسور،خشکشویی،لاندری،تاکسی سرویس و...می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند.

koorosh4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

هتل صادقیه مشهد

sadeghiyeh1.jpg

هتل صادقیه مشهد که از جمله هتل های 3 ستاره مشهد می باشد،در سال 1385 ،در فاصله‌ای کمتر از ۳۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا و در کوچه آیت الله خامنه‌ای مشهد افتتاح گردید. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا می‌باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh3.jpg

sadeghiyeh4.jpg

هتل صادقیه مشهد 4000 متر زیر بنا و نیز 39 اتاق و آپارتمان یک خوابه دارد که دارای امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون،شبکه های ماهواره ای (مخصوص میهمانان خارجی) ، تلفن و سیستم سرمایشو گرمایش مرکزی و سرویس بهداشتی می باشند.این هتل همچنین دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 80 نفر مجهز به سیستم صوتی، جهت برپایی همایش ها و مراسم مذهبی مسافران تور مشهد می باشد.

sadeghiyeh2.jpg

امکانات هتل صادقیه مشهد:

سوئیت، رستوران، اینترنت،صندوق امانات مرکزی، کتابخانه،پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس،تلفن، تلویزیون و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی،نمازخانه، لابی، کافی شاپ و...از امکانات هتل صادقیه مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از آنها بهره مند شوند. همچنین این هتل دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرائی از 150 نفر در هر نوبت می باشد. استفاده از اینترنت پر سرعت بیسیم هم در اکثر قسمتهای هتلمهیاست.

sadeghiyeh5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

farhangohonar1.jpg

هتل فرهنگ و هنر مشهد یکی از هتلهای 3 ستاره  می‌باشد که در در سال 1391 و خیابان رازی مشهد بنا شده است. این هتل در مرکز شهر واقع شده که تا حرمامام رضا و مراکز خرید و دیدنی مشهد فاصله کوتاهی دارد.رستوران هتل در طبقه همکف و کافی شاپ آن در لابی هتل قرار گرفته است.هتل فرهنگ و هنر با پرسنلی مجرب و با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد می باشد.

farhangohonar2.jpg

هتل فرهنگ و هنر مشهد دارای شش طبقه شامل 76 باب اتاق و سوئیت و  با ظرفیت حداکثر ۲۰۰ نفر، همراه با کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی می باشد.اتاق های هتل نیز شامل  اتاق های معمولی یک ، دو و سه تخته ، اتاق های VIP دو و سه تخته و سوئیت ها می باشند.از جمله امکانات داخلی اتاق ها نیز می توان به  تلویزیون LCD ، تلفن داخلی ، یخچال ، مبلمان ، دراور ، قفل درب کارتی ، کمد لباس ، ظروف پذیرایی ، اشپزخانه ، حمام ، سرویس فرنگی و ایرانی اشاره کرد که باعث اقامت خوب و راحت برای مسافران تور مشهد شده است.

farhangohonar3.jpg

farhangohonar5.jpg

امکانات هتل فرهنگ و هنر مشهد:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی،صندوق امانات، رستوران با طبخ انواع غذاهای ایرانی، ویدئوی مرکزی، تلفن مستقیم، تهویه مطبوع و...از جمله امکانات هتل فرهنگ و هنر مشهد می باشند که برای میهمانان تور مشهد مهیا شده است.

farhangohonar4.JPG

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل افسون مشهد

afsoon1.jpg

هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد به طوری که زائران گرامی تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر برسند.این هتل با فرودگاه و راه آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 afsoon3.jpg

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که  شامل ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام دارای امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند.کادر خدماتی مجرب هتل افسون مشهد، آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon2.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل نیلگون مشهد

nilgoon1.jpg

هتل نیلگون مشهد که از جمله هتل آپارتمان های مشهد می باشد،در خیابان هفده شهریور واقع شده و فاصله آن تا راه آهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می باشد.همچنین مسافران تور مشهد می توانند با 20 دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند.البته لازم به ذکر است برای رفاه حال زائران عزیز، هتل نیلگون مشهد 3 سرویس رایگان به حرم را در هر روز مهیا کرده است.این هتل به بازارها و مرکز شهر نیز بسیار نزدیک می باشد.

nilgoon2.jpg

هتل نیلگون مشهد دارای ۲۵واحد در 5 طبقه است که شامل ۲۰ واحد تک خوابه و ۵ واحد سوئیت به صورت تخت و کاناپ می باشد.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون  میز غذا خوری، تلویزیون، ماهواره ،تلفن،سرویس چای و...می باشد که میهمانان تور مشهد می توانند اقامت خوبی را در محیطی آرام و دلنشین تجربه نمایند.هتل نیلگون مشهد رستوران ندارد و بنابراین صبحانه ، ناهار و شام در اتاق سرو می شود. فولبرد شامل صبحانه بوفه، نهاربا 5 منوی انتخابی و شام نیز با 5 منوی انتخابی و به صورت خوراک می باشد. 

nilgoon3.jpg

nilgoon4.jpg

امکانات و خدمات هتل نیلگون مشهد:

از جمله امکانات رفاهی هتل نیلگون مشهد می توان به :آسانسور، پارکینگ،اینترنت ، پکیج تهویه،صبحانه سلف سرویس، تاکسی سرویس،روم سرویس‌ ،لاندری با امکانات کامل ،لابی با فضای مناسب،سالن بدن‌سازی،سالن ورزشی،سونا،جکوزی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشک شویی،صرافی،صندوق امانات و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و راحتی را تجربه نمایند.

nilgoon5.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های مشهد, مناسب ترین هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدس مشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 1391 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 1393 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماس مشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است. این هتل با حرم علی بن موسی الرضا (ع) 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.

هتل قصرطلایی1

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

هتل قصرطلایی2

هتل قصرطلایی5

 

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل افسون مشهد

afsoon1.jpg

هتل افسون مشهد یکی از هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده و فاصله نزدیکی با حرم امام رضا (ع) دارد به طوری که زائران گرامی تور مشهد با 7 دقیقه پیاده روی می توانند به حرم مطهر برسند.این هتل با فرودگاه و راه آهن حدود 20 دقیقه فاصله دارد.

 afsoon3.jpg

هتل افسون مشهد ۱۵ واحد آپارتمان مجهز دارد که  شامل ۵ سوییت و ۱۰ آپارتمان یک خوابه است و هرکدام دارای امکاناتی نظیر یخچال، کولر ، سیستم گرمایشی ، تلویزیون و تلفن، ‏تخت ، خوشخواب و پتوی طرح گلبافت، ملحفه و... می باشند.کادر خدماتی مجرب هتل افسون مشهد، آماده ارائه خدمات  24 ساعته به میهمانان تور مشهد می باشد.

afsoon2.jpg

امکانات رفاهی هتل افسون مشهد:

لابی,رستوران,کافیشاپ,روم سرویس کامل,سیستم گرمایشی,کولر,اتاق های نورگیر,پارکینگ سرپوشیده,آسانسور,تاکسی سرویس,صبحانه بوفه(سلف سرویس) و ناهار و شام به صورت منو انتخابی و...از جمله امکانات این هتل آپارتمان می باشد که مسافران تور مشهد می توانند از آنها استفاده نمایند.

afsoon4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد، هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سام مشهد

sam1-.jpg

هتل سام مشهد از جمله هتل آپارتمان های 3 ستاره است که  بین چهارراه شهدا و میدان شهدا و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده و به اماکن دیدنی و مراکز خرید مشهد دسترسی آسانی دارد.این هتل در سال 1389 افتتاح شده و فاصله آن تا فرودگاه 20 دقیقه، تا راه آهن 15 دقیقه و تا حرم مطهر نیز 10 دقیقه می باشد.این هتل شیک و تمیز با ارائه خدمات مناسب، اقامت خوب و دلپذیری را برای شما مسافران تور مشهد به ارمغان می آورد.

sam3.jpg

این هتل دارای اتاق های بزرگ 2 تخته و 3 تخته و 4 تخته و آپارتمان های یک خوابه بوده و همگی آنها دارای یخچال ، تلویزیون ، اسپیلت ، سرویس فرنگی یا سنتی ، فضای آشپزخانه و...می باشند که باعث شده میهمانان تور مشهد از اسکان در این هتل رضایت داشته باشند.همچنین از جمله خدمات رستوران هتل سام مشهد می توان به صبحانه به صورت بوفه و منو انتخابی ناهار و شام اشاره کرد.

sam2.jpg

sam4.jpg

امکانات رفاهی هتل سام مشهد:

 

لابي،كافي شاپ،نمازخانه،پارکینگ اختصاصی،سرویس رایگان رفت به حرم مطهر،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،رستوران،آسانسور،خدمات خانه داری،گشت درون و برون شهری،صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان،تاکسی سرویس 24 ساعته و....از جمله امکانات و خدمات هتل سام مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و آرامی را تجربه نمایند.

 

sam5.jpg

 

sam6.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل 4 ستاره آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد در خیابان پاسداران مشهد بنا شده است. فاصله این هتل از حرم مطهر حدودا 5 دقیقه با ماشین و 20 دقیقه پیاده می باشد. فرودگاه مشهد 25 دقیقه از این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 30 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل میزبان میهمانان تور مشهد خود می باشد.

_آسیا_مشهد.jpg

امکانات هتل آسیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، سالن کنفرانس، کافی شاپ، اینترنت در لابی، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ اختصاصی، پارک کودکان، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، سالن ورزشی، ماهواره، سرویس حرم، صندوق امانات اختصاصی و...

_آسیا_مشهد_1.jpg

 

هتل 3 ستاره اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد در خیابان امام رضا و در میدان بیت‌المقدس احداث شده است. این هتل از دو ساختمان شمالی و جنوبی با 200 اتاق تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه 20 دقیقه فاصله دارد. همچنین حرم مطهر در فاصله 3 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد.هتل اطلس با خدمات خود خاطره خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_اطلس_مشهد.jpg

 

امکانات هتل اطلس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، کافی شاپ، فولبرد، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی، سالن ورزشی، فروشگاه، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

_اطلس_مشهد_1.jpg

_اطلس_مشهد_2.JPG

 

 هتل 4 ستاره آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد در خیابان شیرازی احداث شده است. این هتل فاصله بسیار کمی ار حرم رضوی دارد. در این هتل 2 رستوران و تریا در نظر گرفته شده است. این هتل به صورت پیاده 10 دقیقه با حرم فاصله دارد. همچنین فرودگاه مشهد در فاصله 30  دقیقه ای و راه آهن در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

_آزادی_مشهد.jpg

 

امکانات هتل آزادی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پاركينگ، ماهواره، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنايع دستي، آتليه عكاسي، صندوق امانات، لابي، سالن کنفرانس، لاندری، خشکشویی، فتوکپی و...

_آزادی_مشهد_1.JPG

_آزادی_مشهد_2.jpg

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

پارک بزرگ ملت مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر می کنید حتما از پارک ملت مشهد دیدن فرمایید این پارک با مساحتی حدود 72 هکتار در سال 1345 اول بلوار وکیل‌آباد ساخته شده است . این مجموعه بزرگ یکی از بزرگترین و اصلیترین مجموعه های تفریحی و گردشگری و توریستی شهر مشهد برای مسافران تور مشهد بحساب می آید . این پارک شامل 4 ورودی است . این وروی ها ورودی شمالی (از بلوار معلم) , ورودی جنوبی (از وکیل آباد) , ورودی غربی ( از بلوار وکیل آباد) , ورودی شرقی (از بلوار آزادی) می باشد. همچنین ورودی جدیدی که در دست ساخت در این مجموعه می باشد از سمت شمل شرقی (از چهارراه آزاد شهر) می باشد و مجموع تسهیلات آن مشتمل بر زمین‌های متعدد بازی فوتبال، والیبال، اسکیت، استخر شنا و زمین وسایل بازی کودکان است.

_ملت_مشهد_2.jpg

یکی از قابلیت‌های مهم این بوستان وجود مجموعه شهربازی است که در آن سعی شده از وسایل جدید بازی برای پر کردن اوقات زائرین، مسافران و اهالی شهر مشهد استفاده شود. از طرفی این مکان علاوه بر جنبه تفریحی به لحاظ وجود مجتمع فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) در محدوده آن، از نظر فرهنگی نیز حايز اهمیت است. بوستان ملت از جمله اماکنی است که با توجه به جایگاه شهری و تسهیلات و امکانات موجود همه روزه پذیرای تعداد کثیری از مجاوران و مسافران و مشتاقان فضای سبز و طبیعت زیبا می‌باشد.

_ملت_مشهد_3.jpg

 

شاندیز مشهد

اگر با تور مشهد به مشهد سفر میکنید حتما از منطقه گردشگری شاندیز دیدن فرمایید منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. 

_مشهد_1.jpg

علاوه بر آن زائرین بارگاه حضرت رضا(ع) برای گذران اوقات به این مکان می‌آیند و این استقبال روز افزون گردشگران طبیعت تور مشهدنشانگر قابلیت‌های طبیعی منطقه برای گسترش فعالیت‌های گردشگری است. در ابتدای ورود به شاندیز فروشگاه‌هایی دیده می‌شود که به عرضه صنایع دستی از جمله پوستین، گلیم، ظروف سنگی هرکاره و… اشتغال دارند. پارک شهر شاندیز از اماکنی است که فضای مطلوبی را برای استراحت موقتی خانواده‌ها به گردشگران و دوستداران طبیعت تور مشهد ارايه می‌دهد

_مشهد_2.jpg

 

ورود به این محور از امتداد بلوار وکیل‌آباد ممکن است. رودخانه‌ها و دره‌های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند. درختان و درخچه‌های غیرمثمر در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز، گرگ و… اشاره کرد، همینطور هدهد، توکای سیاه، دم جنبانک و… در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد. رودخانه‌های پر آب منطقه سبب پراکنش درختان، وجود باغ‌های انبوه، مناظر متنوع و آب و هوايی مطبوع شده‌اند که همواره مورد استقبال ساکنان شهر مشهد و گردشگران تور مشهد منطقه واقع می‌شود. . قابلیت‌های شاندیز آن را به عنوان یک منطقه نمونه بین‌المللی گردشگری در کشور معرفی نموده است.

_مشهد.jpg

 

مجموعه تفریحی کوهسنگی

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. 

این محدوده به هیات مثلثی است که بخش عمده آن را ارتفاعات سنگی تشکیل می‌دهد. در این اراضی دو کوه کم ارتفاع سنگی قرار دارد که شکل و جنسیت خاص آن‌ها سبب نام‌گذاری این مکان شده است. از ارتفاعات کوهسنگی چشم‌انداز زیبايی از شهر مشهد و حرم مطهر رضوی دیده می‌شود.

_کوهسنگی_مشهد.jpg

 

 

وجود باغ‌های متعدد در شهر مانند باغ ملک‌آباد، باغ آستان قدس به زیبایی این مناظر می‌افزاید. بهترین و زیباترین منظر از شهر و پیرامون آن از فراز ارتفاعات کوهسنگی در ساعات بعدازظهر و عصر رؤیت می‌شود. بنابر روایات معتبره اسلامی، کوهسنگی همان مکانی است که حضرت رضا(ع) در جریان هجرت تاریخی – سیاسی خود از مدینه به مرو در زمان ورود به عارفی (مثقب) به این کوه تکیه نمودند و فرمودند: خداوند به آن برکت دهد. همچنین در دوره تیموری و صفوی نیز از این کوه یاد شده است.

پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران تور مشهد شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافران تور مشهد قرار گرفته است.

 

_کوهسنگی_مشهد_1.jpg

مساحت پروژه مجموعه فرهنگی – تفریحی کوهسنگی در حدود یکصد هکتار است که به صورت هشت باغ، شامل بهشت، فرهنگی، سنگی، طبیعی، آرامگاه، ‌ورزشی و تفریحی طراحی شده است. به طوری که در هر یک از باغ‌ها حس تازه‌ای متبلور می‌شود. مزار شهدای گمنام نیز همچون نگینی بر تارک کوه می‌درخشد. امروزه بازار هنر خراسان نیز از جاذبه‌های گردشگری این مجموعه محسوب می‌شود. علاوه بر آن ساختمان سیزده طبقه موزه بزرگ خراسان از طرح‌های آینده در کوهسنگی قرار دارد. فروشگاه‌های پیرامون این مجموعه عرضه‌کننده انواع ملزومات و سوغات از جمله ظروف ساخته شده از سنگ سیاه هرکاره می‌باشد.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کیمیا مشهد

kimiya1.jpg

هتل کیمیا مشهد هتلی 4 ستاره و متعلق به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح می باشد که با هدف خدمت رسانی به اعضا محترم و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردیده است.این هتل در سال 1384 و در بلوار نامجو مشهد ساخته شده که در محیطی آرام و به دور از ترافیک و هیاهو شهر واقع گردیده و فاصله اش تا حرم رضوی بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور مشهد رفت و آمد آسانی به حرم مطهر دارند.
 
kimiya3.jpg
هتل کیمیا مشهد دارای اینترنت پر سرعت بی سیم بوده که در هر ساعت از شبانه روز برای مسافران مشهد در دسترس می باشد.همچنین این هتل برای رفاه حال زائران محترم،ترانسفر بصورت رایگان جهت عزیمت به حرم مطهر و مراکز خرید تدارک دیده است.در محوطه هتل پارکینگی با مساحتی بالغ بر 600 متر مربع برای پارک کردن خودروهای مسافران تور مشهد بصورت رایگان وجود دارد.در محوطه هتل نیز وسایلی برای سرگرمی و بازی کودکان مهیا شده است.
 

kimiya2.jpg

امکانات هتل کیمیا مشهد:

 از امکانات رفاهی هتل کیمیا مشهد می توان به :فضای سبز ،رستوران، کافی شاپ، پارک کودک ، وسایل ورزشی، اتاق های یک و دو تخته، تلفن،یخچال،اینترنت،تلویزیون، ماهواره،تهویه مطبوع کامل،صندوق امانات،صرافی،خدمات لباس‌شویی‌ و خشکشویی،روم سرویس‌ و...اشاره کرد که مسافران تور مشهد می توانند با بهره گیری از آنها سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

kimiya4.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,ارزانترین هتل های 4ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های 4 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل عماد مشهد

هتل چهار ستاره عماد مشهد، 350 متر تا حرم مطهر رضوی (ع) فاصله دارد و در ضلع شمالی حرمدر سال 1389 ساخته شده است.

هتل عماد مشهد با 55 اتاق در 9 طبقه جهت پذیرائی 200 نفر از مسافران محترم تور مشهد با امکاناتی از جمله " بهترین سوئیت ، اتاق های 2 و 3 تخته لوکس ، 2 سالن و رستورانی با ظرفیت 185 نفر بنا شده است و  با افتخار میزبان زائران عزیز تور مشهد میباشد.

 درهتل عماد مشهد با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل عماد مشهد:

رستوران  (با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی و فست فود) و رستوران بام با دید زیبای حرم مطهر رضوی (ع) ، کافی شاپ (با ارائه تازه ترین نوشیدنی ها ) ، سرویس ( فرنگی - ایرانی) ، مجموعه آبی با 30 نفر ظرفیت، لابی، فولبرد، لاندری (خشکشویی) ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی ، سالن بدن سازی - سالن ورزشی، فروشگاه و غرفه، اینترنت ، پارکینگ  و صندوق امانات .

 

در هتل عماد مشهد با ارائه خدمات رفاهی - تفریحی و ورزشی سفری خاطره انگیز را برای مسافران محترم تور مشهد رغم میزند، همچنین با حضور امکاناتی چون گشت درون و برون شهری و  تاکسی سرویس برای گردش و زیارت حرم سفری زیارتی - سیاحتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد, لوکس ترین هتل های مشهد, مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد : 

هتل 5 ستاره مجلل درویشی مشهد در سال 1386 احداث شده است. یکی از ویژگی های این هتل وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن می باشد. این هتل 25 طبقه در مجموع از 223 اتاق در 32 تیپ مختلف مانند اتاق های فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های VIP  تشکیل شده است. فاصله این هتل با حرم 1400 متر می باشد.

هتل درویشی مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، تراس، آسانسور، نمازخانه، اتاق عقد، آتلیه عکاسی، آرایشگاه، کافی شاپ، چایخانه، سالن آمفی تئاتر، فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، زمین بازی، روف گاردن، قنادی، کافی نت، اینترنت و...

هتل درویشی مشهد 2

هتل درویشی مشهد4

 

هتل بین المللی قصر مشهد

ghasralmas2.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد از هتل های بسیار مجلل و شیک 5 ستاره مشهد می باشد که در مساحت حدود 20000 متر مربع و در 11 طبقه ساخته شده است.این هتل در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا و در مرکز شهر مقدس مشهد افتتاح شده است.ابتدا در فروردین سال 1391 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داده و مجددا در خرداد ماه 1393 همزمان با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.هتل بین المللی قصر از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوری که تا مراکز خرید و تفریحی فاصله بسیار کوتاهی دارد.همچنین فاصله آن تا فرودگاه 10 کیلومتر و تا حرم 15 دقیقه پیاده روی می باشد. بدین ترتیب مسافران تور مشهد سفر راحت و بدون دغدغه ای را در این هتل سپری می نمایند.

ghasralmas1.jpg

هتل بین المللی قصر مشهد دارای 310 اتاق مجهز می باشد که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی آنها  به زیباترین وجه و طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز شده اند.از امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، ماهواره و... اشاره کرد. اتاق های هتل قصر الماس مشهد با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات طراحی و چیدمان شده و بهترین و مناسب ترین فضا و مکانها را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها در اختیار میهمانان تور مشهد قرار داده است.

ghasralmas5.jpg

ghasralmas6.jpg

کافی شاپ و رستوران های هتل بین المللی قصر مشهد :

ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع کباب ها، خورشت ها،سالادها و فست فودها در رستوران مرسده

سرو غذاهای دریایی شامل انواع میگو، ماهی، خرچنگ و... به صورت کبابی سوخاری در رستوران غذاهای دریایی

سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی و متنوع ترین دسرها به همراه سالادها و بوفه در رستوران قصر

سرو انواع اسنک، پیتزا، پیراشکی، پاستا و ...در فست فود ملودی

سرو انواع دسر ها، بستنی ها و نوشیدنی های گرم و سرد در کافی شاپ 24 ساعته هتل

 ghasralmas3.jpg

امکانات هتل بین المللی قصر مشهد:

 
سالن های ملودی و مرسده برای جشن ها و میهمانی ها, رستوران های قصر و الماس, کافی شاپ 24 ساعته, چایخانه سنتی, سیستم پیشرفته IPTV,باشگاه میهمانان قصر, نخستین رستوران غذاهای دریایی،رستوران سنتی, سالن های کنفرانس و سمینار, پارک بازی کودک,روم سرویس 24 ساعته,خدمات سی آی (تشریفات ویژه ) رایگان,تاکسی سرویس 24 ساعته,ماساژ آقایان و بانوان, واحد گریم کودکان و عکس،صرافی 24 ساعته,مراکزخرید, سرویس رایگان از فرودگاه تا هتل,گیم نت و کافی نت,آرایشگاه زنانه,آژانس هواپیمایی و مسافرتی,بانک,خدمات اینترنتی,خدمات پزشکی,پارکینگ و....از جمله امکانات رفاهی هتل بین المللی قصر مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.
 
ghasralmas4.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد, لوکس ترین هتل های مشهد, مجلل ترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

مسجد هفتاد و دو تن مشهد

 

یکی از بناهای تاریخی دوره نهم هجری - قمری، مسجد هفتاد و دو تن مشهد است که در ضلع جنوب غربی حرم  مطهر، در خیابان خسروی، ابتدای بازار بزرگ قرار دارد. مرمت این مسجد را شمس الدین محمد تبریزی در سال ۸۵۵ (ه.ق) به عهده گرفتند. مسجد هفتاد و دو تن مشهد دارای دو گنبد با ارتفاع 4/17 متر و دو گلدسته بی نظیر و ایوان های اطراف به ارتفاع 4/9 متر است. این بنای تاریخی بی نظیر از کاشی های زیبا پوشیده شده و به دوران تیموری برمیگردد و نظر اکثر میهمانان تور مشهد را جلب کرده است. در مسجد هفتاد و دو تن مشهد، مقبره امیر غیاث الدین ملک شاه قرار دارد.

_هفتاد_و_دو_تن.jpg

 _هفتاد_و_دو_تن2.jpg

 

فرهنگسرای خانواده مشهد 

فرهنگسرای خانواده مشهد در سال 1389 با زیر بنای 1800 متر مربع در خیابان استاد یوسفی 13واقع در قاسم آباد مشهد مقدس افتتاح گردید.

فرهنگسرای خانواده مشهد با اجرای مراسم فرهنگی در جهت پیشبرد رفتارهای فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان می کوشد.در فرهنگسرای خانواده مشهد  با بخش هایی از جمله سالن همایش ، نگارخانه ، کتابخانه ، سایت رایانه ، نمازخانه ، خانه کودک ، آشپزخانه و همچنین کانون های مختلف برای ساکنین عزیز مشهد برنامه ریزی میکند.

 فرهنگ سرای خانواده با ارائه مراسم های تفریحی و علمی نظر اکثر ساکنان منطقه را به خود جلب کرده است. از این رو مراجعه گردشگران تور مشهد به این فرهنگسرا خالی از لطف نیست.

 

 

 

فرهنگسرای بهشت مشهد

بنای فرهنگسرای بهشت مشهد برای دوره پهلوی اول میباشد که در سال 1310 ساخته شده است. برای اولین بار از آن بابت دبیرستان مستوفی و با گذر زمان بعنوان تالار عروسی نیز استفاده میشود. فرهنگسرای بهشت مشهد در غرب بلوار مدرس ، در ضلع جنوبی میباشد.

فرهنگسرای بهشت مشهد در خیابان امام خمینی - خیابان جنت در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۸۴ بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. از این رو نظر بسیاری از گردشگران عزیز تور مشهد را به خود جلب کرده است.

 

 

 

فریزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روستای فریزی، در دامنه رشته كوه بینالود هزار سال قدمت قرار دارد. این منطقه در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد بصورت آسفالت میباشد و 210 خانوار در این روستا ساکن هستند.

معنای کلمه فریزی، شکوه زندگی است که " فر =  شكوه و عظمت و زی = زندگی " گرفته شده است. این منطقه كوهستانی، طبیعت دلپذیری را برای گردشگران تور مشهد دارد که در مسیر به شهر گلبهار ، معادن سنگ آهك و روستای خیج و روستای ییلاقی و زیبای آبقد میرسد.

فریزی، بهشت پنهان خراسان در سرسبزترین دره های بینالود واقع شده است، در این روستا با وجود بناهای قدیمی همچون روستای کنگ و شهر ماسوله میباشد. گردشگران تور مشهد با حضور در این روستا لحظاتی به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ایران زمین مشهد

iranzamin1.jpg

هتل ایران زمین مشهد که از هتل های 3 ستاره و شیک مشهد می باشد، در بهمن ماه سال 1393 و در مرکز شهر مشهد افتتاح گردیده است. این هتل در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و به دلیل این که فاصله آن تا حرم امام رضا تنها 7 دقیقه می باشد،مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم رضوی دارند.

iranzamin4.jpg

iranzamin2.jpg

هتل ایران زمین مشهد دارای 6 طبقه و مشتمل بر 90 باب اتاق است که شامل سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال می باشد.از امکانات اتاق های این هتل میتوان به یخچال،اینترنت،سرویس ایرانی،ماهواره و.... اشاره کرد و میهمانان تور مشهد میتوانند سفر آرام و راحتی را در این هتل مشهد تجربه نمایند.

iranzamin3.jpg

iranzamin5.jpg

امکانات هتل ایران زمین مشهد:

رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته،، فضای اختصاصی برای پارکینگ،لابی،اینترنت در لابی، استخر و سونا،خدمات منحصر به فرد خانه داری ۲۴ ساعته، تجهیزات نوین لاندری، مینی بار با هزینه و تجهیزات مدرن و....از امکانات هتل ایران زمین مشهد می باشند که همراه  با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

iranzamin2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا ۳۴ میباشد . این هتل در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ با طراحی و معماری زیبایی احداث شده و جز هتل هایی با ارائه خدمات خوب و قیمتی مناسب است.

هتل ایساتیس مشهد با ارائه امکانات مناسب با قیمتی خوب ، با حضور پرسنل مجرب رفاه حال مسافران تور مشهد را فراهم میکنند . از این رو با وجود ترانسفر آماده پذیرایی از مسافران عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در تور مشهد می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل ایساتیس مشهد :

اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات.

هتل ایساتیس مشهد اقامتگاهی مناسب برای زائران و گردشگران عزیز بوده و سفری لذت بخش را برای میهمانان تور مشهد رغم میزند.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جم مشهد:

هتل جم مشهد چدر خیابان پاسداران مشهد احداث شده است. این هتل در فاصله 20 دقیقه از حرم مطهر رضوی واقع سده است. همچنین فاصله هتل از فرودگاه 25 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 30 دقیقه است. در این هتل 5 آسانسور با ظرفیت 50 نفر در نظر گرفته شده است.

هتل جم

امکانات هتل جم مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، لابی، کافی نت، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل جم2

هتل جهان مشهد :

هتل 3 ستاره جهان مشهد در خیابان شهید اندرزگو مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع 101 اتاق دارد. هتل در فاصله 12 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی واقع شده است. فرودگاه مشهد 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین ایستگاه راه آهن در فاصله 18 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.این هتل خدمات گردشگری برای مسافران تور مشهد خود دارد.

هتل جهان مشهد 1

امکانات هتل جهان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ، ایرکاندشن، خشکشویی، لباسشویی، سالن بدنسازی، سونا، صرافی، ماهواره، آسانسور، تاکسی سرویس، سرویس حرم، جکوزی، روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

هتل جهان مشهد2

هتل جهان مشهد 3

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 تور مشهد اسفند 95 

 تور مشهد از شیراز 

 تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان 

 تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

خانه ملک مشهد

_ملک_مشهد_4.jpg

خانه ملک مربوط به اواخر دوره قاجار است و در مشهد، ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۷۷ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایرانبه ثبت رسیده است .این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. 

_ملک_مشهد_3.jpg

_ملک_مشهد_1.jpg

 

غار مغان مشهد

 

دهانه غار مغان در ۷۵ کیلومتری شهر مشهد و در جنوب روستای مغان واقع شده است.این غار دارای دو دهانه است. ارتفاع آن از دریا ۲۹۱۰ متر می‌باشد. درون غار آثار استالاگمیت و استالاکتیت و چندین حلقه چاه وجود دارد که عمق یکی از این چاه‌ها ۲۵ متر می‌باشد. همچنین در این غار پرتگاهی به عرض ۳۵سانتیمتر و برکهٔ آبی وجود دارد..این غار متعلق به دوران دوم زمین شناسی است و قدمت آن از البرز و دماوند بیشتر می باشد ، غار دارای دهلیزها و راههای پر پیچ و خم گوناگونی است که در صورت عدم آشنایی با محیط احتمال گم شدن زیاد است.این غار در سال ۱۳۲۴ توسط کوهنوردان شهرستان مشهدکشف شده است.

 

_مغان_مشهد_2.jpg

 

_مغان_مشهد_7.jpg

 

 از سقف این غارستونهای استالاکتیت و استالاکمیت که شاخه های آهکی هستند آویزان است و منظره بسیار جالبی را به وجود آورده . در درون غار چشمه آبی وجود دارد که علاوه برزلالی و گوارایی آن بسیار سرد است بطوری که در تابستان نیز نمی توان بیشتر از چند لحظه دست و پارا در آن نگه داشت . درون این غار چاههای مختلفی نیز وجود دارد که درون بعضی از آنها پرندگانی نیز زندگانی می کنند .

غار مغان دارای دو دهانه می باشد که یکی رو به شمال به ابعاد 6 متر در 2 متر و دیگری رو به شرق به ابعاد 12.5 در  3 متر می باشد تا حدود 50 متر فضای داخل غار روشن است عرض ورودی در ابتدا 19 متر و ارتفاع آن در شروع 4 و تا 12 متر ادامه دارد در بعضی از نواحی از سقف غار آب می چکد در فاصله 110 متری به استلاکمیت دو قلو می رسیم در فاصله 120 متری از ابتدای غار با تنگه ای به عرض 4 متر مواجه می شویم، رو به سمت غرب به ابتدای تالار دوم می رسیم . بعد از یک سر بالایی به دو حفره غربی و جنوب غربی به طول 19 متر می رسیم که هر دو به تالار سوم منتهی می شود که البته مسیر غربی بهتر و ساده تر است. در مقابلمان یک صخره 5متری و یک راه گربه رو در سمت راست دیده می شود. برای عبور از این قسمت نیاز به طناب و حمایت همراهان است . بعد از عبور از این قسمت به تالار چهارم می رسیم . پس از طی حدود 23 متر به دو راهی شرقی و غربی می رسیم که طول هر کدام 17 متر است که پس از عبور از آن به یک تالار زیبا خواهیم رسید . که داخل آن یک برکه به عمق 20 تا 40 سانتی مترو ابعاد 5×4 متر می باشد که آب آن قابل شرب نیست.  ده مغان در جنوب مشهد و مسیر آن از طریق شهرک سیدی و عبور از جاده خلج می باشد.بازدید از این غار زیبا برای گردشگران تور مشهد هیجان انگیز خواهد بود.

_مغان_مشهد_1.jpg

 

_مغان_مشهد_3.jpg

 

_مغان_مشهد_6.jpg

 

مطالب مرتبط:

 تور مشهد پاییز 95 

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

 تور مشهد زمستان 95

 تور مشهد دی 95

 تور مشهد بهمن 95 

 تور مشهد اسفند 95 

 تور مشهد از شیراز 

 تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان 

 تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد, هتلی 4 ستاره است که بهترین خدمات را به مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 ارائه میدهد.

_اترک_مشهد7.jpg

 

هتل اترک مشهد در فلکه آب, ابتدای بازار رضا در سیزده طبقه با 146 اتاق بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری میباشد، همچنین نزدیکترین فاصله را تا حرم مطهر دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا راه آهن: 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ترمینال: 13 دقیقه با ماشین

 

_اترک_مشهد1.jpg

 

در هتل اترک مشهد با پذیرش شبانه روزی و حضور پرسنل مجرب و ارائه ویژه ترین خدمات، میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96هستند.

امکانات هتل اترک مشهد:

پذیرش 24 ساعته, اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع, سوئیت های ویژه، رستوران, کافی شاپ, اینترنت, استخر, خشکشوئی, ارئه تاکسی سرویس برای گردشگران محترم تور مشهد نوروز 96 و پارکینگ سرپوشیده.

 

_اترک_مشهد3.jpg

 

_اترک_مشهد2.jpg

 بابت خريد و رزرو بليط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ایساتیس مشهد

از جمله بهترین و با کیفیت ترین هتل های 3 ستاره مشهد می توان به هتل ایساتیس مشهد مقدس که واقع در خیابان امام رضا ۳۴ بوده اشاره کرد . این هتل با معماری و طراحی زیبا و شیک خود در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است. این هتل علاوه بر قیمت مناسبی که برخوردار می باشد بخاطر کادری مجرب و مهمان نوازش از جمله پر طرفدارترین هتل های 3 ستاره در بین زائران تور مشهدمی باشد.این هتل دارای اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات می باشد.

 جهت اخذ و رزرو تور مشهد با شماره تماس 41954-021 تماس حاصل نمایید.

هتل بزرگ طرقبه مشهد

هتل بزرگ طرقبه مشهد در دامنه زیبای  رشته کوه بینالود و در منطقه‌ی‌ بکر و خوش اب و هوا ییلاقی طرقبه  برای زائران حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) و جلب گردشگران داخلی و خارجی در مساحتی به وسعت سی و یک هزار متر مربع  با 317اتاق ساخته شده است. این هتل انواع مختلف اتاق ها را دارا می باشد كه میهمانان تور مشهد مقدس می توانند یکی از آپارتمان،سوئیت لوکس، کانکت دو تخترا که مجهز به سرویس کامل بهداشتی، تلویزیون، یخچال و سیستم مرکزی ویدئو، تلفن و سرمایشي و گرمایشي  می باشد را انتخاب نمایند این هتل را یکی از بهترین و بزرگترین هتل ها در سطح کشور می باشد و همچنین هتل بزرگ طرقبه مشهد  دارای رستوران بزرگ و کافه تریا با ظرفیت پذیرایی 1500 نفر در هر نوبت با چشم اندازی زیبا و ارام بخش در مناطق ییلاقی در هوای پاک اماده پذیرایی از میهمانان محترم تور مشهد می باشد  و همچنین مجهز به مدرنترین امکانات رفاهی و فضای سبز وسیع و دلپذیر به همراه زمین بازی کودکان، میدان ورزشی و پارکینگ های مناسب  و دارای سالن های خاص مراسم جشن ها، عروسی ها و یکی از بزرگترین سالن های همایش در سطح استان و در شهر مشهد با 6000 متر مربع زیربنا و دارای سیستم صوتی و کنفرانس در کلیه سالن های هتل، سالن های کنفرانس و جشنها به صورت اختصاصی آماده پذیرایی با ظرفیت دو هزار را می باشد

 

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد از کیش

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از شیراز

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد